tisdag 16 september 2008

Min dag..

Tjoo!

Igen.. Jag tror inte blogginlägget jag skrev igår sparades :/
Hur som helst.

Karate träningen var inställd igår, så jag har gått runt och varit nere hela dagen.


Min dag började med en sovmorgon, på 20 hela minuter...

Jag sov över hos brorsan i natt, så jag fick gå till skolan på morgonen, What a pain...

Det är typ 2,5 kilometer dit.

Men en liten promenad på morgonen skadar väl inte ^.^

Första lektionen, engelska läxförhör.

Andra matte, tredje språkval och till sist men inte minst, gympa...

Jaa.. Gympan, det är en riktig plåga, att springa 5 varv runt 2 fotbollsplan och spela rugby, när det bara är 8 grader varmt..

Wery refreshing..


Under språkval lektionen frågade en vänn till mig, hur det går med mina japanska språk studier och eftersom att jag inte läst nästan alls på språket under sommarlovet,

insåg jag hur lat jag varit på sistondet.

Så jag har rå-pluggat hela eftermiddagen. ^^


Visiten hos skoldoktorn, under andra halvan av engelska lektionen, gick inte så bra.

Enligt honom lider jag av någon slags rygg skada, typ.. en kota som rör på sig, eller nått sånt.

Så han vill att jag ska sluta med karaten.

Yeah right -.-

In you're dreams, sweet heart.


När jag äntligen hittat en orsak att leva, så tänker jag inte kasta bort den orsaken bara på grund av en liten rygg skada.

Jaja.

Han sa att jag skulle få gå på en visit hos sjuk gymnasten, för att få ett tränings schema.

But guess what, or should I say when..

Min tid, är först den 3 oktober.

Jag kommer hinna bli en puckel rygg till dess ^^
Okej.. kanske inte riktigt.


Det blir chili-kon karne till mat idag (har ingen aning hur det stavas).

Inte riktigt min favorit maträtt.

Så jag måste hitta på en bra ursäkt att undvika middagen...

Ska nog gå och pråppa mig mätt med mackor nu... Så slipper jag maten ^-^


Hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

din engelska e ganska dålig :/

det stavas "very" inte "wery"

och det stavas "your" inte "you're" - "you're" betyder "you are"